Reklama
Efektivní reklama
Proto, aby byla reklama efektivní a účinná, je potřeba stanovit správnou strategii a formát. Navrhnu a připravím pro Vás tu nejlepší strategii v poměru cena – výkon. Pracuji se všemi níže uvedenými formáty.
PPC výkonnostní reklama
Připravím pro Vás PPC reklamu s těmi nejlepšími možnými výsledky. Prioritou je vždy její efektivita. Vhodná je především pro přímou podporu prodeje např. v rámci e-shopu.
Remarketing
Přivedením návštěvníka na webové stránky práce s ním zdaleka nekončí. Většina návštěvníků potřebuje několik návštěv webu, aby se z něj stal zákazník. K tomu může pomoct opakované oslovení pomocí remarketingových nástrojů.
YouTube
Video je dnes nejoblíbenější formát. Videoreklama dokáže být velice účinná a efektivní. Pro natočení jednoduchého videa nepotřebujete žádný astronomický rozpočet. Je to ten nejlepší formát pro představení výrobku, případně služby.
E-mailing
Ačkoliv obecně panuje poměrně vysoká averze k e-mailovým newsletterům, přesto se dá tento kanál efektivně využít. Rozhodně se dá dobře využít v komunikaci s Vašimi stávajícími zákazníky pro prezentaci nových služeb, sortimentu nebo akcí.
Display reklama
Uvádíte nový produkt na trh nebo potřebujete zvýšit povědomí o Vaší firmě nebo značce? Pak je tato forma reklamy tou pravou.
Srovnávače zboží
Heureka, Zboží.cz, Google Nákupy. Toto jsou největší zbožové vyhledávače u nás. Pro e-shop jsou to nepostradatelní partneři, kteří mohou být velkým zdrojem návštěvnosti Vašeho e-shopu.
Časté dotazy
Mé dlouholeté zkušenosti a proklientský přístup mne vede vždy vstříc zájmům zákazníka.
Na to se nedá přímo odpovědět bez znalosti zadání a cíle reklamní kampaně. Zkuste mne zkontaktovat a věřím, že najdeme to nejlepší řešení v poměru cena – výkon.
Zpravidla to bývá do 7 až 10 dní. Záleží samozřejmě na zadání a rozsáhlosti kampaně.
Závisí to od cílů kampaně. Většinou platí, že čím déle může kampaň trvat, tím bývá příznivější poměr cena – výkon vzhledem k možnosti kampaň průběžně optimalizovat.
S tím se nemusíte trápit. S výběrem vhodného formátu kampaně nebo s jejich kombinací Vám rád pomohu.
Ano, většinou bývá součástí Facebook Ads.