výkon
efektivita
optimalizace

Marcony - Jan Marek - webové stránky, online marketing, grafika

Reklama

Efektivní reklama

Proto, aby byla reklama efektivní a účinná, je potřeba stanovit správnou strategii a formát. Navrhnu a připravím pro Vás tu nejlepší strategii v poměru cena – výkon. Pracuji se všemi níže uvedenými formáty.

PPC výkonnostní reklama

Připravím pro Vás PPC reklamu s těmi nejlepšími možnými výsledky. Prioritou je vždy její efektivita. Vhodná je především pro přímou podporu prodeje např. v rámci e-shopu.

Remarketing

Přivedením návštěvníka na webové stránky práce s ním zdaleka nekončí. Většina návštěvníků potřebuje několik návštěv webu, aby se z něj stal zákazník. K tomu může pomoct opakované oslovení pomocí remarketingových nástrojů.

YouTube

Video je dnes nejoblíbenější formát. Videoreklama dokáže být velice účinná a efektivní. Pro natočení jednoduchého videa nepotřebujete žádný astronomický rozpočet. Je to ten nejlepší formát pro představení výrobku, případně služby.

E-mailing

Ačkoliv obecně panuje poměrně vysoká averze k e-mailovým newsletterům, přesto se dá tento kanál efektivně využít. Rozhodně se dá dobře využít v komunikaci s Vašimi stávajícími zákazníky pro prezentaci nových služeb, sortimentu nebo akcí.

Display reklama

Uvádíte nový produkt na trh nebo potřebujete zvýšit povědomí o Vaší firmě nebo značce? Pak je tato forma reklamy tou pravou.

Srovnávače zboží

Heureka, Zboží.cz, Google Nákupy. Toto jsou největší zbožové vyhledávače u nás. Pro e-shop jsou to nepostradatelní partneři, kteří mohou být velkým zdrojem návštěvnosti Vašeho e-shopu.

Marcony - Jan Marek - webové stránky, online marketing, grafika

Časté dotazy

Mé dlouholeté zkušenosti a proklientský přístup mne vede vždy vstříc zájmům zákazníka.

Na to se nedá přímo odpovědět bez znalosti zadání a cíle reklamní kampaně. Zkuste mne zkontaktovat a věřím, že najdeme to nejlepší řešení v poměru cena – výkon.

Zpravidla to bývá do 7 až 10 dní. Záleží samozřejmě na zadání a rozsáhlosti kampaně.

Závisí to od cílů kampaně. Většinou platí, že čím déle může kampaň trvat, tím bývá příznivější poměr cena – výkon vzhledem k možnosti kampaň průběžně optimalizovat.

S tím se nemusíte trápit. S výběrem vhodného formátu kampaně nebo s jejich kombinací Vám rád pomohu.

Ano, většinou bývá součástí Facebook Ads.

Určitě najdeme optimální řešení!

Máte zájem o bezplatnou úvodní
konzultaci?